Choose your language
and country
niemiecki
angielski
polski
ukraiński

Wymiana towaru

Wymiana towaru:
Wymiana modeli z zamównień e-sklepowych nie jest realizowana przez salony stacjonarne Moodo

Czyli możliwość wymiany rozmiarów i kolorów.

 

Drogie Klientki:

Wasze bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W świetle rządowych zmian związanych z pandemią pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy możliwość nadawania zwrotów zamówień poprzez paczkomaty Inpost - paczkę można nadać przez stronę internetową inpost

Od teraz można je nadawać adresując:

paczkomat Odbiorcy – Moodo o numerze GDA02L dostępny pod adresem ul. Kartuska 383, 80-125 Gdańsk.

e-mail odbiorcy: sklep@moodo.pl

telefon odbiorcy: 784 339 467

 

Wiemy, że dziś komfort funkcjonowania w głównej mierze oparty jest o przestrzegania zasad ochrony zdrowia.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie uprości proces reklamacji gwarantując przede wszystkim ochronę zdrowia.

Jednocześnie zapewniamy, iż odbiór przesłanych paczek będzie się odbywał każdego dnia

 

Dziękujemy, że jesteś z nami

Dział obsługi klienta e-commerce

 

  • Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni
  • Termin 30-sto dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia do klienta.
  • Zwrot towaru do wymiany musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo

Moodo Urban Fashion Mode - Szyszko Spółka Komandytowa   80-125 Gdańsk ul: Kartuska 418B Z dopiskiem (sklep internetowy Moodo)  

  • Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
  • Do każdego zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.

Zwrot należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem zwrotu można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Wymiana towaru powinna nastąpić nie później niż w terminie 14 dni, jednakże zazwyczaj są to 3-4 dni robocze.

 

Więcej szczegółów na regulamin

pixel