Reklamacje

Reklamacja towaru:

Czyli zwrot towaru na skutek błędu po stronie Moodo.

 

Drogie Klientki:

Wasze bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W świetle rządowych zmian związanych z pandemią pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy możliwość nadawania reklamcji zamówień poprzez paczkomaty Inpost - paczkę można nadać przez stronę internetową inpost

Od teraz można je nadawać adresując:

paczkomat Odbiorcy – Moodo o numerze GDA02L dostępny pod adresem ul. Kartuska 383, 80-125 Gdańsk.

e-mail odbiorcy: sklep@moodo.pl

telefon odbiorcy: 784 339 467

 

Wiemy, że dziś komfort funkcjonowania w głównej mierze oparty jest o przestrzegania zasad ochrony zdrowia.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie uprości proces reklamacji gwarantując przede wszystkim ochronę zdrowia.

Jednocześnie zapewniamy, iż odbiór przesłanych paczek będzie się odbywał każdego dnia

 

Dziękujemy, że jesteś z nami

Dział obsługi klienta e-commerce

 

 

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru w przypadku:

  • Wykrycia wady fizycznej zakupionego modelu
  • Niezgodności wysłanego towaru z zamówieniem
  • Inne, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub regulaminu Sprzedaży internetowej Moodo.

 

Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia z tytułu reklamacji musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo.

Moodo Urban Fashion Mode Spółka z o.o, Sp.k.

80-125 Gdańsk

ul: Kartuska 418B

Z dopiskiem (Reklamacja - sklep internetowy Moodo)  

 

Koszt wysłania reklamowanego towaru ponosi klient, w przypadku zasadności reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony przez Moodo.

W niektórych sytuacjach na prośbę klienta, Moodo może zamówić kuriera po odbiór od klienta reklamowanej rzeczy, w przypadku odrzucenia reklamacji jako niezasadnej, kosztem przesyłki zostaje obciążony klient (koszt zostaje odliczony od wartości kwoty zwrotu za towar)

 

Do każdej reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.

Reklamację należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem reklamcji można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Czas rozpatrzenia każdej reklamacji to okres do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Moodo zobowiązuje się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Kolejność działań reklamacyjnych w Moodo.

1.   Pierwszym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa uszkodzenia lub błędu

2.   W przypadku braku możliwości naprawy, drugim sposobem realizacji reklamacji jest wymiana towaru na nowy.

3.   W przypadku kiedy powyższe punkty nie mogą być zrealizowane następuje zwrot gotówki za reklamowany towar.

 

Zwrot płatności powinien nastąpić zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Zwrot płatności powiększony jest o koszt wysyłki reklamacji przez klienta.

 

Więcej szczegółów na regulamin

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel