Choose your language
and country
niemiecki
angielski
polski
ukraiński

Reklamacje

Reklamacja towaru:
Reklamcje zamównień e-sklepowych nie są realizowane przez salony stacjonarne Moodo

Czyli zwrot towaru na skutek błędu po stronie Moodo.

 

Drogie Klientki:

Wasze bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W świetle rządowych zmian związanych z pandemią pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy możliwość nadawania reklamcji zamówień poprzez paczkomaty Inpost - paczkę można nadać przez stronę internetową inpost

Od teraz można je nadawać adresując:

paczkomat Odbiorcy – Moodo o numerze GDA02L dostępny pod adresem ul. Kartuska 383, 80-125 Gdańsk.

e-mail odbiorcy: sklep@moodo.pl

telefon odbiorcy: 784 339 467

 

Wiemy, że dziś komfort funkcjonowania w głównej mierze oparty jest o przestrzegania zasad ochrony zdrowia.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie uprości proces reklamacji gwarantując przede wszystkim ochronę zdrowia.

Jednocześnie zapewniamy, iż odbiór przesłanych paczek będzie się odbywał każdego dnia

 

Dziękujemy, że jesteś z nami

Dział obsługi klienta e-commerce

 

 

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru w przypadku:

  • Wykrycia wady fizycznej zakupionego modelu
  • Niezgodności wysłanego towaru z zamówieniem
  • Inne, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub regulaminu Sprzedaży internetowej Moodo.

 

Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia z tytułu reklamacji musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo.

MOODO URBAN FASHION MODE - SZYSZKO SPÓŁKA JAWNA

80-125 Gdańsk

ul: Kartuska 418B

Z dopiskiem (Reklamacja - sklep internetowy Moodo)  

 

Koszt wysłania reklamowanego towaru ponosi klient, w przypadku zasadności reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony przez Moodo.

W niektórych sytuacjach na prośbę klienta, Moodo może zamówić kuriera po odbiór od klienta reklamowanej rzeczy, w przypadku odrzucenia reklamacji jako niezasadnej, kosztem przesyłki zostaje obciążony klient (koszt zostaje odliczony od wartości kwoty zwrotu za towar)

 

Do każdej reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.

Reklamację należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem reklamcji można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Czas rozpatrzenia każdej reklamacji to okres do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Moodo zobowiązuje się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Kolejność działań reklamacyjnych w Moodo.

1.   Pierwszym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa uszkodzenia lub błędu

2.   W przypadku braku możliwości naprawy, drugim sposobem realizacji reklamacji jest wymiana towaru na nowy.

3.   W przypadku kiedy powyższe punkty nie mogą być zrealizowane następuje zwrot gotówki za reklamowany towar.

 

Zwrot płatności powinien nastąpić zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Zwrot płatności powiększony jest o koszt wysyłki reklamacji przez klienta.

 

Więcej szczegółów na regulamin

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel