Choose your language
and country
niemiecki
angielski
polski
ukraiński

Reklamacje

Reklamacja towaru:
1.Reklamcje zamównień e-sklepowych nie są realizowane przez salony stacjonarne Moodo
2. Prosimy o odsyłanie reklamowanych modeli wyłącznie na adres centrali Moodo ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk.


Czyli zwrot towaru na skutek błędu po stronie Moodo.

 

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru w przypadku:

  • Wykrycia wady fizycznej zakupionego modelu
  • Niezgodności wysłanego towaru z zamówieniem
  • Inne, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub regulaminu Sprzedaży internetowej Moodo.

 

Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia z tytułu reklamacji musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo.

Moodo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

80-125 Gdańsk

ul: Kartuska 418B

Z dopiskiem (Reklamacja - sklep internetowy Moodo)  

 

Koszt wysłania reklamowanego towaru ponosi klient, w przypadku zasadności reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony przez Moodo.

W niektórych sytuacjach na prośbę klienta, Moodo może zamówić kuriera po odbiór od klienta reklamowanej rzeczy, w przypadku odrzucenia reklamacji jako niezasadnej, kosztem przesyłki zostaje obciążony klient (koszt zostaje odliczony od wartości kwoty zwrotu za towar)

 

Do każdej reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.

Reklamację należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem reklamcji można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Czas rozpatrzenia każdej reklamacji to okres do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Moodo zobowiązuje się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Kolejność działań reklamacyjnych w Moodo.

1.   Pierwszym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa uszkodzenia lub błędu

2.   W przypadku braku możliwości naprawy, drugim sposobem realizacji reklamacji jest wymiana towaru na nowy.

3.   W przypadku kiedy powyższe punkty nie mogą być zrealizowane następuje zwrot gotówki za reklamowany towar.

 

Zwrot płatności powinien nastąpić zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Zwrot płatności powiększony jest o koszt wysyłki reklamacji przez klienta.

 

Więcej szczegółów na regulamin

pixel