Reklamacje
Reklamacja towaru:
1.Reklamcje zamównień e-sklepowych nie są realizowane przez salony stacjonarne Moodo
2. Prosimy o odsyłanie reklamowanych modeli wyłącznie na adres centrali Moodo ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk.
Czyli zwrot towaru na skutek błędu po stronie Moodo.
Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru w przypadku:
- Wykrycia wady fizycznej zakupionego modelu
- Niezgodności wysłanego towaru z zamówieniem
- Inne, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub regulaminu Sprzedaży internetowej Moodo.
Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia z tytułu reklamacji musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo.
Moodo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
80-125 Gdańsk
ul: Kartuska 418B
Z dopiskiem (Reklamacja - sklep internetowy Moodo)
Koszt wysłania reklamowanego towaru ponosi klient, w przypadku zasadności reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony przez Moodo.
W niektórych sytuacjach na prośbę klienta, Moodo może zamówić kuriera po odbiór od klienta reklamowanej rzeczy, w przypadku odrzucenia reklamacji jako niezasadnej, kosztem przesyłki zostaje obciążony klient (koszt zostaje odliczony od wartości kwoty zwrotu za towar)
Do każdej reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.
Reklamację należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku
umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem reklamcji można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.
Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Czas rozpatrzenia każdej reklamacji to okres do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Moodo zobowiązuje się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Kolejność działań reklamacyjnych w Moodo.
1. Pierwszym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa uszkodzenia lub błędu
2. W przypadku braku możliwości naprawy, drugim sposobem realizacji reklamacji jest wymiana towaru na nowy.
3. W przypadku kiedy powyższe punkty nie mogą być zrealizowane następuje zwrot gotówki za reklamowany towar.
Zwrot płatności powinien nastąpić zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.
Zwrot płatności powiększony jest o koszt wysyłki reklamacji przez klienta.
Więcej szczegółów na regulamin