Choose your language
and country
niemiecki
angielski
polski
ukraiński

Wymiana towaru

Wymiana towaru:
Wymiana modeli z zamównień e-sklepowych nie jest realizowana przez salony stacjonarne Moodo

Czyli możliwość wymiany rozmiarów i kolorów.

 

Drogie Klientki:

Wasze bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W świetle rządowych zmian związanych z pandemią pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy możliwość nadawania zwrotów zamówień poprzez paczkomaty Inpost - paczkę można nadać przez stronę internetową inpost

Od teraz można je nadawać adresując:

paczkomat Odbiorcy – Moodo o numerze GDA02L dostępny pod adresem ul. Kartuska 383, 80-125 Gdańsk.

e-mail odbiorcy: sklep@moodo.pl

telefon odbiorcy: 784 339 467

 

Wiemy, że dziś komfort funkcjonowania w głównej mierze oparty jest o przestrzegania zasad ochrony zdrowia.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie uprości proces reklamacji gwarantując przede wszystkim ochronę zdrowia.

Jednocześnie zapewniamy, iż odbiór przesłanych paczek będzie się odbywał każdego dnia

 

Dziękujemy, że jesteś z nami

Dział obsługi klienta e-commerce

 

  • Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni
  • Termin 30-sto dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia do klienta.
  • Zwrot towaru do wymiany musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo

Moodo Urban Fashion Mode - Szyszko Spółka Komandytowa   80-125 Gdańsk ul: Kartuska 418B Z dopiskiem (sklep internetowy Moodo)  

  • Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
  • Do każdego zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki numer zwracanego zamówienia.

Zwrot należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem zwrotu można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Wymiana towaru powinna nastąpić nie później niż w terminie 14 dni, jednakże zazwyczaj są to 3-4 dni robocze.

 

Więcej szczegółów na regulamin

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel