Choose your language
and country
niemiecki
angielski
polski
ukraiński

Zwrot zamówienia

Zwrot towaru:
Zwroty zamównień e-sklepowych nie są realizowane przez salony stacjonarne Moodo

 

 

Czyli możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny

 

  • Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 30 dni
  • Termin 30-sto dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia do klienta.
  • Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo

Moodo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   80-125 Gdańsk ul: Kartuska 418B Z dopiskiem (sklep internetowy Moodo)  

  • Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
  • Do każdego zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu oraz dołączyć małą informację w postaci karteczki z numerem zwracanego zamówienia.

Zwrot należy wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo lub w systemie moodo.pl, poprzez kliknięcie linku

umieszczonego w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W wyjątkowych przypadkach problemów z wygenerowaniem zwrotu można go pobrać ze strony pobierz i odesłać wraz ze zwracanymi modelami.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z nasza infolinią.

 

  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Zwrot płatności ze strony Moodo powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni, jednakże zazwyczaj są to 3-4 dni robocze.

 

Uwagi końcowe:

W przypadku kiedy zwracany towar był objęty akcją specjalną np. druga rzecz za 1zł.

Wtedy zwrot płatności zostaje pomniejszony o kwotę udzielonego rabatu i traktowany jako zakup w cenie pierwotnej bez udziału w akcji promocyjnej.   Np. Zakup dwóch bluzek w kwocie pierwsza 20zł/szt. Druga 10zł/szt Przy promocji drugiego tańszego modelu za 1 zł, klient podczas zamawiania płaci za pierwszą bluzkę 20 zł za drugą 1 zł, razem 21zł. Przy zwrocie droższej bluzki klient nie otrzymuje 20zł ale 10zł, czyli tak jakby płacił pełną kwotę za drugi tańszy model, nie objęty już promocją, różnica w cenie jest uwzględniana przez system Moodo.

Analogiczna sytuacja odnosi się do kosztów wysyłki. Po przekroczeniu kwoty darmowego kuriera klient nie jest obciążany płatnością. W przypadku zwrotu modelu i jednocześnie obniżenia kwoty zamówienia poniżej progu darmowej wysyłki, kwota zwrotu pieniędzy za oddawany model jest pomniejszona o ewentualną wartość kosztu wysyłki (najniższy koszt dostępnego kuriera na stronie), który poniósłby klient tworząc zamówienie bez modeli które są zwracane.

 

Więcej szczegółów na regulamin

pixel