Zwrot zamówienia

Zwrot towaru:

 

Drogie Klientki:

Wasze bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W świetle rządowych zmian związanych z pandemią pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy możliwość nadawania zwrotów zamówień poprzez paczkomaty Inpost

Od teraz można je nadawać adresując:

paczkomat Odbiorcy – Moodo o numerze GDA02L dostępny pod adresem ul. Kartuska 383, 80-125 Gdańsk.

e-mail odbiorcy: sklep@moodo.pl

telefon odbiorcy: +48 784 339 467

 

Wiemy, że dziś komfort funkcjonowania w głównej mierze oparty jest o przestrzegania zasad ochrony zdrowia.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie uprości proces zwrotu gwarantując przede wszystkim ochronę zdrowia.

Jednocześnie zapewniamy, iż odbiór przesłanych zwrotów będzie się odbywał każdego dnia

 

Dziękujemy, że jesteś z nami

Dział obsługi klienta e-commerce

 

 

Czyli możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny

 

  • Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 30 dni
  • Termin 30-sto dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia do klienta.
  • Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia musi być przesłany na adres siedziby firmy Moodo

Moodo Urban Fashion Mode Spółka z o.o, Sp.k.  80-125 Gdańsk ul: Kartuska 418B Z dopiskiem (sklep internetowy Moodo)  

  • Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
  • Do każdego zwrotu należy załączyć formularz zwrotu:

1.   Formularz zwrotu można wygenerować na swoim koncie w e-sklepie Moodo

2.   Formularz można wypełnić własnoręcznie na dołączonym do zamówienia druku

3.   Formularz można wydrukować i wypełnić z załączonego <<pliku>>

  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Zwrot płatności ze strony Moodo powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni roboczych, jednakże zazwyczaj są to 3-4 dni robocze.

 

Uwagi końcowe:

W przypadku kiedy zwracany towar był objęty akcją specjalną np. druga rzecz za 1zł.

Wtedy zwrot płatności zostaje pomniejszony o kwotę udzielonego rabatu i traktowany jako zakup w cenie pierwotnej bez udziału w akcji promocyjnej.   Np. Zakup dwóch bluzek w kwocie pierwsza 20zł/szt. Druga 10zł/szt Przy promocji drugiego tańszego modelu za 1 zł, klient podczas zamawiania płaci za pierwszą bluzkę 20 zł za drugą 1 zł, razem 21zł. Przy zwrocie droższej bluzki klient nie otrzymuje 20zł ale 10zł, czyli tak jakby płacił pełną kwotę za drugi tańszy model, nie objęty już promocją, różnica w cenie jest uwzględniana przez system Moodo.

Analogiczna sytuacja odnosi się do kosztów wysyłki. Po przekroczeniu kwoty darmowego kuriera klient nie jest obciążany płatnością. W przypadku zwrotu modelu i jednocześnie obniżenia kwoty zamówienia poniżej progu darmowej wysyłki, kwota zwrotu pieniędzy za oddawany model jest pomniejszona o ewentualną wartość kosztu wysyłki (najniższy koszt dostępnego kuriera na stronie), który poniósłby klient tworząc zamówienie bez modeli które są zwracane.

 

Więcej szczegółów na regulamin

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel